Κυριακή 26 Μαΐου 2019

Ιάσων Δεπούντης: ωστόσο και νέα αποστολή στο διάστημα




εδώ στο στίχο & στην ποίηση βρίσκομαι στο δ
ιάστημα σε αποστολή

βλέπω πως τ' όχημα της λέξης μου είναι αριθμός

ξεκίνησα απ' την υπόθεση πως έχω τα σπαρτά στις φλόγες
πως εξακολουθώ τάχα να καίω τις σοδιές των αγγέλων
πως βλέπω τον κίνδυνο στις οριακές αφετηρίες του νου
πως βλέπω την εξέλιξη σαν μια εξωπραγματική σύλληψη
πως πιάνω τάχα στα χέρια μου υλικά του σύμπαντος

λ.χ. όνειρα προετοιμασίες αναμονές φαντασιώσεις έλξεις
λ.χ. πλήρωση κι έκπτωση στέρηση προδοσία δέος απελπισία
λ.χ. απάτες ψευδαισθήσεις σφαγές αλλοτριώσεις νεκρούς

λ.χ. πως έχω συντέλεια δική μου-μια θεωρία του διαβόλου
λ.χ. πως ανακάλυψη σημαίνει αποτυχία και κακό τέλος

πως λέω πού το πάει η κοινωνία της αφθονίας; απελπισία
πώς είναι δυνατό να λήστεψαν οι Έλληνες τη χώρα τους;
πώς είναι δυνατό να κατασπάραξαν τη γη τους λωποδύτες;
πώς είναι δυνατό να κλέψανε τα δάση της ακρογιαλιές της;
πώς είναι δυνατό να βάζουνε φωτιές να καίνε θησαυρούς;

πώς τώρα να μην αισθάνομαι ντροπή που ζω μακριά της;


ΚΕΦΑΛΙ ΑΠΟ ΡΟΛΟΪ (1985)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου