Σάββατο 16 Αυγούστου 2014

Ντίνος Χριστιανόπουλος: «Eγώ έχω ένα δικό μου λεξιλόγιο»



«Eγώ έχω ένα δικό μου λεξιλόγιο. Aς πούμε, έχω αντικαταστήσει τη λέξη "επιθυμία" με τη λέξη "κάβλα". Aυτό σου φαίνεται αστείο. Όταν όμως το ακούσεις για πρώτη φορά, μένεις ξερός. Βρίσκω δηλαδή έναν τρόπο να καθηλώσω τον άλλον με λέξεις που δεν τις περιμένει... Ή, ας πούμε, αντικαθιστώ τη φράση «είμαι καλά» με τη φράση "είμαι καβλά". Μπήκε ένα βήτα, άλλαξε όλο το περιβάλλον... Οι Αμερικάνοι γίνονται Αμερικλάνοι. Ο ευτυχισμένος, ευτυχεσμένος. Αυτά τα γραμματάκια κάτι προσφέρουν. Το πολύ-πολύ ένα χαμόγελο. Λίγο είναι να κάνεις τον άλλον να χαμογελάσει;»*

Πηγή


* Σημείωση «Ιδεοφορεῖν»:
«Ψευδή ας αποκαλέσουμε κάθε αλήθεια που δεν εμπεριέχει ούτε ένα γέλιο.»
Φρίντριχ Νίτσε: «Τάδε έφη Ζαρατούστρα», μετάφραση-επιμέλεια: Αθανάσιος Τσακνάκης, εκδ. βιβλιο...ΒΑΡΔΙΑ, Θεσσαλονίκη 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου