Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Γιώργος Ιωάννου: Η Ομόνοια




Στίχοι: Γιώργος Ιωάννου
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης
1η εκτέλεση: Ελευθερία Αρβανιτάκη
Δίσκος: Κέντρο Διερχομένων (1988)





Πήγα να σε περιμένω
στης Ομόνοιας το σταθμό,
μες στο βράδυ, μες στο κρύο,
μέσα στο κυνηγητό

Έλεγα πως θα περάσεις -
είναι πέρασμα μεγάλο,
από δω περνούνε όλοι
και για το 'να και για τ' άλλο

Μη μιλάς και μη κουνιέσαι,
δείξε σοβαρότητα,
μη μας πάρει κάνα μάτι
και ζητούν ταυτότητα

Πολιτσμάνοι κι αστυνόμοι,
χύμα ανθρώποι που περνούσαν,
με κοιτάγανε στα μάτια
κι άλλοι μου χαμογελούσαν

Μόνη είμαι μες στο κρύο,
γύρω μου όλο φαντάροι,
νοσταλγώ το δημαρχείο
και τη πιάτσα στο Βαρδάρη

Μη μιλάς και μη κουνιέσαι,
δείξε σοβαρότητα,
μη μας πάρει κάνα μάτι
και ζητούν ταυτότητα

Μόνη είμαι μες στο κρύο,
γύρω μου όλο φαντάροι,
νοσταλγώ το δημαρχείο
και τη πιάτσα στο Βαρδάρη

Μη μιλάς και μη κουνιέσαι,
δείξε σοβαρότητα,
μη μας πάρει κάνα μάτι
και ζητούν ταυτότητα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου