Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Влади́мир Маяко́вский (Βλαδίμηρος Μαγιακόφσκι): [Εμένα εδώ - ε μ έ ν α δες!]




[...]
Ο ΓΕΡΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΞΕΡΕΣ ΜΑΥΡΕΣ ΓΑΤΕΣ

Άσε, άσε... σώνει! Φτάνει!
Ο άνθρωπος, μωρέ, οπού 'χει νου,
τα κλαμπατσίμπαλά σου σαν τι θε να τα κάνει;
Τι ναν του πούνε τούτα πια εδώ αυτουνού
καθώς βαράν μπαμπούμ μες στις χαβούζες
οι χίλιες δέκα κι άλλες δέκα φάλτσες καραμούζες;
Εμένα εδώ - ε μ έ ν α  δες!
Εμένα, που τά 'χω πια χιλιάσει, τήρα!...
Εγώ λέω μόνο και μόνο ό,τι μέσα μου
έχει σοδειασμένο χρόνια τώρα η πείρα.
Στων χάχανων απάνω το σταυρό,
μα τη μπέσα μου,
για δες!,
σου μένει
αφημένη
του πόνου μα στριγκλιά οπού 'ναι καρφωμένη.
[...]


Απόδοση στα ελληνικά:
Γιώργος Κεντρωτής


Βλαδίμηρος Μαγιακόφσκη: Τραγωδία, μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής, Α' έκδ, Μάρτιος 2011, εκδ. τυπωθήτω - λάλον ύδωρ 47


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου