Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Langston Hughes: I too sing America (Κι εγώ τραγουδάω για σένα, Αμερική)



I too sing America

I am the darker brother.
They send me to eat in the kitchen
When company comes,
But I laugh,
And eat well,
And grow strong.

Tomorrow,
I’ll be at the table
When company comes.
Nobody’ll dare
Say to me,
“Eat in the kitchen,"
Then.

Besides,
They’ll see how beautiful I am
And be ashamed—

I, too, am America.


***


Κι εγώ τραγουδάω για σένα, Αμερική

Είμαι ο πιο σκούρος αδερφός
Με στέλνουν να φάω στην κουζίνα,
όταν έρχεται παρέα,
αλλά γελάω
και τρώω καλά
και μεγαλώνω γερός

Αύριο
θα 'μαι στο τραπέζι,
όταν έρχεται παρέα
Κανείς δε θα τολμά
να μου πει
«Τράβα να φας στην κουζίνα»
τότε

Εξάλλου
θα δούνε πόσο όμορφος είμαι
και θα ντραπούν -

κι εγώ, κι εγώ είμαι η ίδια η Αμερική


Απόδοση στα ελληνικά:
Βασίλης Πανδής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου