Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Χάρις Αλεξίου: Ρεμπέτικος σκοπός



Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Χάρις Αλεξίου
1η εκτέλεση: Χάρις Αλεξίου & χορωδία
Δίσκος: Το παιχνίδι της αγάπης (1998)



Έχω δυο χιλιάρικα στην τσέπη,
έχω κι ένα ρέμπελο σκοπό
κι ένα μόρτη που μου επιτρέπει,
μ' ένα μπουζουκάκι να γλεντώ

Μάγκες, στην άκρη, χορεύει η μικρή,
στο ζεϊμπεκάκι την άκρη της να βρει

Έχω ένα ζεϊμπέκικο στα πόδια
κι ένα ταξιμάκι στην καρδιά
Τράβηξε, ρε φίλε, τα καλώδια,
να γενεί ρεμπέτικη η βραδιά

Έχω ένα ζεϊμπέκικο στα πόδια
κι ένα ταξιμάκι στην καρδιά

Μάγκες, στην άκρη, χορεύει η μικρή,
στο ζεϊμπεκάκι την άκρη της θα βρει

Δυο μπατίρια φτιάχνουν ιστορία
Τι ζητάει ο άνθρωπος θαρρείς;
Χαμογελαστή φωτογραφία,
στη ζωή να δείχνεις αν μπορείς (2)

Μάγκες, στην άκρη, χορεύει το σπαθί,
παλιά της τέχνη κι απόψε θα κριθεί
Μάγκες, στην άκρη, χορεύει η μικρή,
Στο ζεϊμπεκάκι την άκρη της θα βρει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου