Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Ηλίας Λυμπερόπουλος: Σου 'στρωσα κιλίμι



Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός
1η εκτέλεση: Χριστιάνα
Δίσκος: Ο δρόμος για τα Κύθηρα (1973)



Σαν ήρθες στο καλύβι μου,
αγαπημένε ξένε,
ποιος είσαι δε σε ρώτησα,
ξένε μου πικραμένε

Ζεστό φαϊ σε τάιζα,
γλυκό κρασί σε πότιζα,
ποιος είσαι δε σε ρώτησα,
χαμένε αγαπημένε

Σου 'στρωσα κιλίμι της νεροτριβής,
σου 'στρωσα σεντόνι άσπρο της αυγής,
να γείρεις να ξεκουραστείς
Σου 'στρωσα κιλίμι της νεροτριβής,
σου 'στρωσα σεντόνι άσπρο της αυγής,
να γείρεις να ξεκουραστείς

Στον ύπνο μου, στον ξύπνιο μου,
να 'ρθεις παρακαλούσα,
θάλασσα, πικροθάλασσα
και πικροκυματούσσα

Κι αν στα φιλιά σου χάθηκα
και τη ζωή μου χάλασα,
θάλασσα, πικροθάλασσα,
πάλι θα σ' αγαπούσα

Σου 'στρωσα κιλίμι της νεροτριβής,
σου 'στρωσα σεντόνι άσπρο της αυγής,
να γείρεις να ξεκουραστείς
Σου 'στρωσα κιλίμι της νεροτριβής,
σου 'στρωσα σεντόνι άσπρο της αυγής,
να γείρεις να ξεκουραστείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου