Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Μανώλης Ρασούλης: Ντύθηκες Μακρυγιάννης τις αποκριές



Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Μουσική: Μάνος Λοΐζος
1η εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Δίσκος: Για μια μέρα ζωής (1980)



Ντύθηκες Μακρυγιάννης τις αποκριές
κι άρχισες να μιλάς για ελευθερία
σ’ εμάς που ακόμα δεν έκλεισαν οι πληγές
και τρέχουν μια πηχτή θανάσιμη ιστορία.

Ήρωά μου, αίνιγμά μου
και στο τρόλεϊ γείτονά μου
ανθρωπάκο καθημερινέ
σ’ έχω συνεταίρο
για τα περαιτέρω
ένοχε μαζί κι αθώε μου εαυτέ.

Έλεγες ήρθα να σας λύσω τα δεσμά
και μες στου Φλόκα είσαι δύο αιώνες
καφέ να πίνεις και η λήθη να κερνά
ποιος θ’ ανταμείψει πια τους τόσους μας αγώνες;

Λέοντας, χαμαιλέοντας κι οδηγητής
κι όλοι ντυμένοι πάντα κάποιον άλλο
εγώ, εσείς κι αυτοί στο τέλος της γιορτής
θα μοιραστούμε της αλήθειας το ρεγάλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου