Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Μάρκος Βαμβακάρης: Τα καραβοτσακίσματα



Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης
1η εκτέλεση: Μάρκος Βαμβακάρης & Στράτος Παγιουμτζής
Δίσκος: Δίσκος 78 στροφών (1936)


Βάσανα πίκρες φαρμάκια καραβοτσακίσματα, ω!,
σαν το βράχο που τον δέρνουν της θάλασσας τα κύματα -
σαν το βράχο που τον δέρνουν της θάλασσας τα κύματα, ω!,
βάσανα πίκρες φαρμάκια καραβοτσακίσματα

Τι φταίω και με παιδεύεις;
Αχ!, τι γυρεύεις κι αλλον λατρεύεις;
Δε μ’ αγαπάς; Αχ!, πες μου το
γιατ' είμαι μόρτης φουκαράς·
θα σβήσω, πια δε θα ζήσω,
δε θ' αγαπήσω, θα λησμονήσω -
στα καραβοτσακίσματά μου μη γελάς

- Γεια σου, Μάρκο!

Μες στο σπίτι μου για σένα όλοι με μαλώνουνέ, ω!,
λένε ζόρικες κουβέντες που με φαρμακώνουνε -
λένε ζόρικες κουβέντες που με φαρμακώνουνε, ω!,
μες στο σπίτι μου για σένα όλοι με μαλώνουνε

Τι φταίω και με παιδεύεις;
Αχ!, τι γυρεύεις κι αλλον λατρεύεις;
Δε μ’ αγαπάς; Αχ!, πες μου το
γιατ' είμαι μόρτης φουκαράς·
θα σβήσω, πια δε θα ζήσω,
δε θ' αγαπήσω, θα λησμονήσω -
στα καραβοτσακίσματά μου μη γελάς

- Γεια σου και σένα, ρε Στράτο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου