Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Ezra Pound: Salutation (Χαιρετισμός)



O generation of the thoroughly smug
      and thoroughly uncomfortable,
I have seen fishermen picnicking in the sun,
I have seen them with untidy families,
I have seen their smiles full of teeth
      and heard ungainly laughter.
And I am happier than you are,
And they were happier than I am;
And the fish swim in the lake
      and do not even own clothing.


***


Ω, γενιά της παντελούς αυταρέσκειας
      και της παντελούς αμηχανίας!
Έχω ιδεί ψαράδες να τρώνε κάτω απ' τον ήλιο,
τους έχω ιδεί με τις απεριποίητες οικογένειες,
έχω ιδεί τα φοβερά χαμόγελά τους
      κι έχω ακούσει το άχαρο γέλιο
Και είμαι πιο χαρούμενος απ' ότι εσείς
κι αυτοί ήταν πιο χαρούμενοι απ' ότι εγώ·
Και τα ψάρια κολυμπάν' στη λίμνη
      κι ούτε καν έχουνε ρούχα


Απόδοση στα ελληνικά:
Βασίλης Πανδής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου